07 maart 2012

Ons nieuwe Beleidskompas

Het voorjaar staat voor de deur en daarmee ook onze nieuwe beleidsperiode 2012 – 2015. Een frisse start dus. We slaan dan ook een nieuwe weg in, een weg waarin wij gaan verbinden door verhalen en kennis. Hoewel wij onderhevig zijn geweest aan bezuinigingen, is het nieuwe Beleidskompas naar mijn idee een stevige basis voor de komende jaren, waarin wij duidelijke ambities hebben en keuzes hebben gemaakt voor de toekomst. Niet alleen, maar samen met anderen zoals opdrachtgevers, klanten én onze medewerkers. We kiezen voor de fysieke, educatieve en digitale bibliotheek waarbij de focus steeds op ‘verhalen’ en ‘kennis’ ligt.



Nieuwsgierig hoe wij dit gaan doen? Ik nodig u graag uit het Beleidskompas 2012 – 2015 ‘Verbinden door verhalen en kennis’ te lezen. Wij zijn trots op het resultaat en ik hoop dat het u kan inspireren maar oordeel zelf en reageer gerust!

Peter Kok

0 reacties:

Een reactie posten

OVER DE BLOGGERS

Mijn foto
Directieteam Bibliotheek Midden-Brabant
Mijn volledige profiel tonen

Twitter

ZOEKEN

OP DE HOOGTE

Wilt u op de hoogte blijven van nieuwe toevoegingen?
Abonneer...

ARCHIEF

Volgers